Klacht: Systeemfout

op 30 maart 2013 over Ditzo in de categorie Verzekering

Recentelijk een tandarts declaratie van mij (man)naar Ditzo gezonden. De uitbetaling liet lang op zich wachten.Omdat er intern op nieuwe client nummers is overgegaan terwijl de oude nog op het declaratie formulier staan is mijn declaratie in een verkeerd systeem terecht gekomen. Na deze ontdekking wordt zowel bij mij als mijn vrouw de declaratie ingevoerd en verwerkt. Enfin in overleg het teveel betaalde retour gezonden maar tot mijn verbazing blijft mijn declaratie bij mijn vrouw staan. Vaak tel contact gezocht, lange wachttijd, verkeerd doorverbinden,klacht ingediend,brief geschreven, geen enkele reactie!

Dat mijn declaratie bij mijn vrouw wordt verwijderd zodat ik een van haar klaar liggende declaratie kan verzenden.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Ditzo een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 23 augustus 2013 om 17:16 geantwoord

Beste mevrouw,

Ik zie dat mijn collega naar aanleiding van de klacht heeft gereageerd.
Ervan uitgaande dat hiermee uw klacht ook is beantwoord, sluit ik dit bericht hier.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen we graag van u.

Fijn weekend alvast.

Vriendelijke groet,
Ditzo Verzekeringen

Alle klachten die gemeld zijn door welkomgast