Klacht: Swiss Fondue (andere optie is meer dan wenselijk)

op 30 september 2017 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Vandaag hadden wij reuze veel zin in een kaasfondue avond. Dus … mijn partner kocht bij de Dekamarkt in Santpoort Noord twee dozen met kant en klare fondue van het merk Swiss Fondue. Normaliter is er een ander merk voorradig, maar net zoals zoveel producten de laatste maanden uit de schappen verdwenen was deze ook niet meer verkrijgbaar en het vak was leeg.
Opwarmen bleek een pure mislukking: kaasfondue ‘leek’ warm, maar bleek behangplaksel en echt smakeloos.
Beste Dekamarkt. Doe s.v.p. wat aan je voorraad en artikelen in Santpoort Noord. Het is tegenwoordig echt dramatisch …. en vele buurtbewoners klagen. Hoe lossen jullie dit op????? En waar is de jullie vertrouwde supermarkt gebleven? Wij voelen ons hier niet meer thuis ….

De laatste tijd echt niet. Regelmatig grijpen we mis en/of zijn schappen leeg. Ook personeel is onderhevig aan enorme wisseling. Geeft richting client geen goede impuls.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

Bericht van Dekamarkt

1 maand geleden - Melding is geregistreerd en in behandeling: SD M1709 11236 -- klantenservice DekaMarkt

Alle klachten die gemeld zijn door mailxandra@hotmail.com