Klacht: SUWR sjoemelt achter de schermen met verlenen van urgentie aan niet-urgenten of doet hieraan mee in samenwerking met Maasdelta Groep enof Gemeente Hellevoetsluis

op 14 mei 2020 over SUWR in de categorie Woningcorporaties

Enige tijd geleden contact gehad over een zogenaamde toegekende urgentie voor een woning in de straat. SUWR weigert nader te onderzoeken of er inderdaad voor de betreffende woning een urgentieverklaring is afgegeven. Nergens uit blijkt dat de dame in kwestie en haar partner die gewoon stiekem inwoont een urgentie zou hebben gehad. Dit is achter de schermen om gebeurd waarin verwezen wordt naar SUWR. Voor SUWR is dit simpel een kwestie van uitzoeken. Daadwerkelijke urgentie woningzoekenden komen op deze wijze niet tijdig aan een woning. Bovendien geldt als regel: geen beneden- of eensgezinswoningen komen in aanmerking als urgentiewoningen, tenzij er sprake is van een medische noodzaak, zoals bijvoorbeeld slecht ter been zijn, waar in dit geval zeker geen sprake van is. Genoeg video- en beeldmateriaal waar dit uit blijkt

Uitzoeken graag en indien er achter de schermen is gesjoemeld en er geen urgentie is afgegeven, dit kenbaar maken bij de woningcorporatie en gemeente Hellevoetsluis die beweert dat dit wel het geval is!! Of SUWR is medeschuldig aan vriendjespolitiek achter de schermen om.

Ook als klager graag wil ik op de hoogte worden gehouden - transparantie zou wel zo fijn zijn...

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SUWR

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SUWR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lolawendy1987