Klacht: Sushi: extreem laat bezorgd en ziekmakend

op 15 februari 2018 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Wat een leuke avond ‘een keer lekker niet koken’ moest worden, werd een woensdagavond vol frustratie. We bestelden sushi bij Mr. Sushi Express in Utrecht via Thuisbezorgd.nl. Na meer dan 1,5 uur wachten begonnen we maar eens te bellen. Er werd niet opgenomen bij Mr. Sushi. Nog een stuk of 10 keer gebeld, gesms’t, ge-appt. Niets kwam aan, er werd niet opgenomen. Na bijna 2,5 uur wachten – het was ondertussen al tegen 10 uur ’s avonds en we hadden al wat boterhammen gegeten tegen de honger – kwam de bezorger eindelijk. Na een paar happen ging de sushi de prullenbak in. De sushirijst was muffig, dingen die warm moesten zijn waren dat niet en ook bleek er wat over de datum te zijn…mijn vriend heeft de halve nacht boven de wc-pot gehangen.

Genoeg reden om dus een klacht in te dienen bij Thuisbezorgd.nl en bij Mr. Sushi Express. Gezien de laatste totaal niet bereikbaar is hoopte ik via Thuisbezorgd.nl toch in ieder geval een oprechte excuus en vergoeding te ontvangen. Maar nee. Na veel gedoe kreeg ik van Thuisbezorgd.nl 10% korting op een volgende bestelling en ‘er wordt contact opgenomen met Mr. Sushi Express om te zorgen dat dergelijke praktijken in de toekomst te voorkomen’.

Ik heb hier geen woorden voor!

Een oprecht excuus van de Sushi-tent + een wat serieuzere vergoeding van dan wel de Sushi-tent dan wel Thuisbezorgd.nl.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LB11