Klacht: Surface Touch Cover met Fingerprint ID en Surface pro 3 werken niet meer samen sinds update

op 11 oktober 2017 over Microsoft in de categorie Software

Ik heb een surface pro 3 en een Surface Touch Cover met Fingerprint ID. Deze werkten prachtig samen voor een maandje. Nu niet meer. Ik heb contact opgenomen met microsoft (3 dagen lang). Ik heb een nieuwe touch cover gekregen. Dit lost het probleem niet op. Ik wil mijn geld terug voor zowel de surface pro 3 (met garantie bij Ibood) en de touch cover omdat microsoft er niet uitkomt. Ik vermoed dat het door de laatste windows update is gekomen omdat hij precies sindsdien niet meer werkt. Microsoft blijft me van de store naar de support verwijzen. Ik ben er klaar mee.

Geld terug (605.90 euro voor de refurbished surface pro 3 met 1 jaar garantie gekocht op 15 december 2016) en 141,95 voor de Microsoft Surface Pro 4 Type Cover met vingerafdruk - Zwart 1 141,95 141,95
RH9-00007.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank_B