Klacht: support eTwist

frenkie68 op 28 augustus 2021 over Remeha in de categorie CV Ketels

Ik heb de service desk van Remeha gevraagd voor een extra functie in de kamerthermostaat eTwist (APP). Ze geven toe dat ‘Het is inderdaad een hele simpele maar zeker doeltreffend oplossing!’

Ze sturen de wens door naar hun software ontwikkelaars en als ik dan vraag of ik op de hoogte gehouden kan worden van de voortgang krijg ik bericht dat het geen prioriteit heeft.

Beantwoorden van klantvragen doen ze, maar meegaan en meedenken in verbetering van hun product is dat blijkbaar van ondergeschikt belang. Dus klanten worden hier niet blij van voelen zich niet serieus genomen.
Waar ging het om? Het instellen van een vooraf in te stellen maximum temperatuur in de App/eTwist (met beveiliging). Nu zijn er in ons huishouden langvingers die de knop naar 28graden zetten met steeds hogere energiekosten. Dit moeten we zsm kunnen blokkeren.

Deze week een update van de App gekregen maar de aanpassing zit er niet bij.

inbouwen van een in te stellen maximum temperatuur (beveiligd met password o.i.d.) of een setting die alleen middels de App in te stellen is

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Remeha

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Remeha nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frenkie68