Klacht: Supersaver betaalt niet terug

op 12 mei 2020 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Mijn vluchten zijn gecanceld en ik wil mijn geld terug.
Nee, ik wil niet herboeken.
Nee, ik wil geen voucher.
Ik wil mijn geld teruggestort krijgen. Is het legaal om dit pertinent te weigeren?
15th of March 2020
Ticket number: 1173869404317
Traject: Brussels – Copenhagen – Gdansk
Operator: SAS

Mijn klacht:
1) De onbereikbaarheid van Supersaver. Ik begrijp de moeilijkheden maar er reageert niemand. Niet over telefoon, niet over e-mail, niet online.
2) De luchtvaartmaatschappijen sturen me naar Supersaver voor een terugbetaling. En Supersaver stuurt me naar de luchtvaartmaatschappijen in kwestie.
3) Ondanks dat ik duidelijk had aangegeven niet geïnteresseerd te zijn in vouchers krijg ik na 8 weken een aanbod om vouchers te aanvaarden?!?!
4) Toen ik dat aanbod weigerde kwam er doodleuk een automatische mail dat mijn zaak ”reeds afgehandeld’ was?!?!
5) Het pertinent weigeren van terugbetaling. Aan vouchers heb ik absoluut niks.

Ik zal enkel tevreden zijn als ik m'n geld terug heb. Aan vouchers heb ik absoluut niks.
Waarom ik geen vouchers aanvaard?
1. De geldigheid is 12 maanden. Daar zijn er nu reeds 2 van verlopen.
2. Ik ben zeeman van beroep. Ik zit minstens de helft van het jaar op een schip. Van die 10 overgebleven maanden blijven er dus maar 5 over.
3. Door COVID 19 moet ik voor mijn internationaal werk in quarantaine in het land waar ik aan boord stap vooraleer effectief aan boord te gaan. Van die 5 overgebleven maanden blijven nog maar 2,5 maand over.
4. Hoe lang blijven de vliegtuigen nog aan de grond? 2 Maanden?
Dan heb ik nog 2 weken over om met die luchtvaartmaatschappij een verplaatsing te maken. En wie weet tegen welke prijs?

NEE NEE NEE NEE NEE
Ik wil mijn geld terug. En ik beslis later ZELF wel hoe en waar en wanneer ik mij verplaats.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]