Klacht: Super slechte winkel

op 05 juli 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

Eigenlijk is met de Vomar walt disneyplantsoen in Almere alles mis. Om het half jaar een nieuwe bedrijfsleider die er wat van probeert te maken, wat dus niet lukt. Het gaat fout elke dag weer dat je je bonnetjes moet nakijken omdat er geen korting af is. Artikelen verkeerd geprijsd standaard. Vakken verkeerd gevuld helaas dit ook dagelijks. Komt bij dat de kinderen hele gesprekken hebben van heb geen zin tot moet jij morgen ook werken. Maar dan denk je dat kinderen erg zijn het vaste oudere personeel is nog erger prive gesprekken met elkaar op zo een platte Amsterdams taaltje onder elkaar dat ze eigenlijk thuis horen op een markt in Amsterdam.
Als je de bedrijfsleider ergens om vraagt verschuilt hij zich achter ja dat zijn de regels vanuit het hoofdkantoor. Tot slot wordt je bestolen van dat leuke klein geld machine wat ze hebben die oh zo handig zijn. Ik zeg sluiten die hap en een goede supermarkt openen.

Bij de Vomar ben ik nooit tevreden. Elke dag loop ik naar buiten omdat iets niet klopt. Supermarkt zit precies op de hoek dus helaas super handig. Probeer hem soms een paar dagen te vermijden maar helaas verandert er niks. Gewoon na de 1e keer als je weer binnen komt meteen weer irritatie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shir1710