Klacht: Super slechte kwaliteit splithoeslaken

op 21 augustus 2016 over Mascot Online.bv. in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via groupdeal 2 split hoeslalens besteld. De pasvorm is ver te zoeken en na 1 maal wassen op 30 graden super valen strepen!
Na klacht via groupdeal wordt mij te kennen gegeven dat ik waarschijnlijk niet goed gewassen heb. Tja en hoe zit ’t dan met de pasvorm?

Gewenste Oplossing:

Geld retour!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mascot Online.bv.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mascot Online.bv. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pheuvelmans