Klacht: Super slechte Crispy Chickenburger

op 12 maart 2020 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik was afgelopen dinsdag 10 februari bij de Mc Donalds in Enschede aan de zuiderval .En dacht laat ik eens de crispy chicken nemen die je steeds op tv in de reclame ziet.
Die van vergeet alles wat je van kip weet enzv. enzv.Nou ik weet één ding zeker deze crispy chicken zal ik niet gauw vergeten KNETTER HARD VOLLEDIG SMAKELOOS !!! Heb zelfs een stuk van mijn tand afgebroken wat een verschrikkelijk iets ! Ik eet best regelmatig Mc Donalds onderweg maar deze BAH BAH BAH .
voor enige weken geleden hadden jullie ook zo’n Crispy chicken met bacon dacht ik die was SUPER LEKKER !!
Nee verwijder van deze het reclamespotje aub direkt want deze moet je ECHT SNEL VERGETEN !! Kost ook nog eens 6 euro voor alleen de burger.

Bij een goed product waar je niet je tanden op stukbijt en ook nog smaak heeft bij deze ontbrak ALLES !!!
Het was 6 euro compleet weg gegooit ( IN DE AFVALBAK ) !!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BJ1954