Klacht: Vies huisje

W.Veldhuis op 17 juli 2023 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Het is een leuk park, er is veel te doen, maar als we kijken naar de hygiëne in het huisje, dan kan ik niet anders zeggen dan vies. We hebben melding gemaakt van een kapotte douche, koelkast en vaatwasser. Dit is gerepareerd. De douche was erg smerig en de keuken vet. De afwas was niet schoon, dit hebben we zelf gedaan. We wilden niet al te veel klagen, maar toch raad ik het aan wel te doen. Het huisje is met al zijn gebreken duidelijk aan vervanging toe. Veel veocht en klam beddengoed.Ook hebben we de laatste dagen veel overlast ervaren. Tot 4 uur snachts muziek en geschreeuw, vermoedelijk op het strand en in een huisje vlak bij ons
Dit hebben we gemeld.

Ik denk dat een vergoeding wel op zijn plek is. We hadden het eerder moeten melden misschien, maar in eerste instantie hebben we het eerst zelf gedaan. Het moet niet nodig zijn eigenlijk. Het wordt echt niet schoon gemaakt, anders zouden er geen lange haren in een doucheput zitten en urine lucht in de wc,s...enz enz.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sunparks

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sunparks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.Veldhuis