Klacht: Sunparks Kempense Meren

op 04 mei 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij als gezin met 3 personen hadden een vakantie geboekt bij sunparks de Kempense meren van 2 mei 2016 t/m 4 mei 2016. Bij aankomst op het park moesten wij nog een klein uurtje wachten tot wij naar onze bungalow toe mochten, deze tijd hebben wij besteed door over het park te wandelen en alvast te kijken waar onze bungalow was. Eenmaal de bungalow gevonden te hebben zagen wij pas hoe ver het lopen was naar de ingang, omdat het een auto vrij park is. Voor de deur van het huisje lagen nog vieze lakens die opgehaald moesten worden, wij dachten dat de schoonmakers nog bezig waren. Toen het eenmaal tijd was zijn wij de auto gaan halen om onze spullen uit te laden, bij aankomst weer bij onze bungalow lagen de vieze lakens er nog. Eenmaal binnen in het huisje troffen wij geen schoonmaker aan, maar juist een vieze bende. De lakens lagen op de bank, de stofzuiger stond naast het bed in de slaap kamer, in de badkamer hing het douche gordijn los, lagen er nog haren in de wastafel, op de wc bril lag een bosje met schaamhaar. En waren geen toilet rollen aanwezig, De vloer plakte overal in het huisje. Op de tv lag een laag zand, dit ook op de trap naar boven. Uit de kraan in de keuken kwam een vieze zure lucht, in de bestek la lag nog etensresten, uit de magnetron kwam een groep mieren, overal zag je vieze hand afdrukken op de deur posten, op tafel lagen nog shag resten en brood kruimels. Ook lagen er vaatwastabletten terwijl er geen vaatwasser aanwezig was. En er hing een hele vieze zure lucht in het hele huisje. Wij hebben alle deuren en ramen opengezet om te luchten en zijn zelf maar buiten gaan zitten tot de lucht verdween. Wij hadden verwacht dat de schoonmakers nog moesten beginnen met ons huisje schoonmaken, maar een uur later was er nog niemand waarop wij besloten naar de receptie te gaan. Hier aangekomen om ons beklaag te doen zei de medewerker dat er zo snel mogelijk iemand aan kwam om schoon te maken, waarop wij weer terug zijn gegaan naar het huisje. Weer in de tuin wachtend op de schoonmaker was er een uur later nog niemand. Ik wilde de receptie bellen, maar kon niet zo snel een nummer vinden waarop ik dacht ik kijk op internet, maar er blijkt helemaal geen WIFI te zijn op het park. Uiteindelijk het telefoonnummer gevonden en de receptie gebeld, deze gingen contact opnemen met de huishouding waarop ik terug gebeld zou worden. Dit gebeurde ook 5 min later waarop ik als antwoord kreeg dat er over een uur wel iemand zou komen om schoon te maken. Inmiddels was het 6 uur en wij moesten nog een uur wachten. Wij pikte dit niet en zijn opnieuw naar de receptie gegaan waar wij weer ons beklaag deden. Er werd weer gezegd dat er zo snel mogelijk iemand kwam, maar wij besloten op dat moment om onze spullen te pakken en weg te gaan, wel wilden wij ons geld terug. Dit moest worden besproken waarop wij als compensatie een ontbijtbuffet aangeboden kregen, waarop wij weer aangaven weg te gaan en er klaar mee waren. Wij moesten onze klacht achterlaten en er zou nog wel contact met ons worden opgenomen. Dit is nog niet gebeurd.

Wij zijn vaker bij Sunparks geweest, maar hebben na deze ervaring besloten hier nooit meer te boeken!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden wanneer wij het volledige bedrag terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 04 mei 2016 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marijethart