Klacht: Sunparks kempense meren vies en oud

op 25 april 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Wij zijn terug van een weekendje Sunparks Kempense Meren. We hebben hier genoten van het zwemmen met de kids en het wandelen en de gezelligheid met ons gezin. Maar het park zelf heeft hier weinig aan bijgedragen. Er zou vanalles voor kids te doen zijn, hier hebben wij niets van gezien. We zijn elke dag gaan uiteten, omdat eten in huisje niet te doen was, liepen mieren over het aanrecht. Het eten in de restaurants waren niet top. Het huisje was erg onderkomen, mieren, badkamer met vies bad en vensterbank bij raam was rot. Boven spiegel was t ook heel smerig. En roken een vieze lucht hele weekend, bleek dit het koffiezetapparaat te zijn. Mijn man is de laatste dag ziek geworden en heeft een hele nacht overgegeven, denk echt ziek door de vieze omstandigheden in huisje en op t park. Ook bij het zwembad was amper een kluisje te vinden, er waren veel kapotte kluisjes. En de eerste nacht hebben we niet geslapen wegens overlast op t park van schreeuwende pubers, hele nacht door. Zo’n weekendje weg hebben we nog nooit mee gemaakt. Bij sunparks zullen wij zeker nooit meer boeken. In het huisje stond oude bank, waar we niet eens fijn op konden zitten. Houten kleine bank en twee stoelen. Plus een gemis was traprek boven aan de trap, was een smal gangetje, een 2 jarige valt er zo van de trap.

Financiële compensatie

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 02 mei 2016 om 09:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door RWLMJ