Klacht: SULTAN matras

op 08 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Beste lezer

Wij hebben een SULTAN matras van 1.40-2.00 meter, van ongeveer 10 jaar oud. Het matras bevat een “kuil” waardoor het niet meer comfortabel ligt. Wij hebben er foto’s van gemaakt, deze zijn toegevoegd. Vraag ontvang ik uw reactie of dit normaal is. Het matras is van onze zoon en is normaal gebruikt.

Er zit 25 jaar garantie op de matrassen van IKEA, dit matras is niet meer goed te gebruiken, graag wil ik een matras dat wel goed is.

Ik heb een rechtsbijstandsverzekering (zoals jullie vragen op de laatste pagina), maar volgens mij is het niet nodig om ze hierover te informeren.

Ik heb deze klacht bij de afdeling matrassen in de vestiging Delft met een medewerkster besproken, zij gaf mij het advies om een foto te maken met het matras en een plank erop zodat het duidelijk zichtbaar is en om digitaal een klacht in te dienen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariette Beekman