Klacht: suiker en melk in de koffie?

op 13 januari 2014 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Met het oog op hygiëne is het een doorn in mijn oog dat je bij la Place de suiker voor in je koffie uit een of andere grote glazen bak moet scheppen. Is was laatst in Tilburg en daar trof ik een bak waar ik nog geen korreltje suiker uit hoefde! Groezelig, bijna leeg en met een of andere plakkerige lepel…..hmmm lekker kopje koffie. Het ziet er gezellig uit, misschien ook bedoeld als een “bourgondisch tafereel” . Ik zal er maar niet aan denken hoevaak deze suikerbak al is hervuld en wie deze lepel allemaal in zijn of haar handen heeft gehad, om nog maar niet te spreken over een hoestje of niesje…er gingen ook mensen lopen met de grote bak om aan hun tafel de koffie van suiker te voorzien. Ik vind dit dus echt smerig.
Ik sta er overigens toch van te kijken hoeveel er onafgedekt bij de klant voor zijn neus bij de kassa ligt,muffins, kaneelstengels, chocolade etc. iedereen kan oppakken en terugleggen.

Gewoon verpakte suiker en melk

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door de