Klacht: Schade door afgevallen lading

Greet Bogerd op 22 juni 2021 over Suez afvalverwerking in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Op 3 november 2020 heb ik flinke schade opgelopen aan mijn Toyota Yaris, doordat er een plaat afviel van een vrachtauto van Suez uit Dordrecht, kenteken 38-BJT-7, waar ik achter reed op de provinciale weg tussen Leerdam en Vuren, de N848. Ik heb de auto niet staande kunnen houden. Ik heb wel een foto van de auto gemaakt. Hij reed rechtsaf de A15 op, ik moest rechtdoor naar mijn werk in Herwijnen. Daar aangekomen zag ik dat mijn schade behoorlijk was, en heb gelijk Suez gebeld. Ik kreeg te horen op welk e-mail adres ik de schade kon melden. Met die schade komt het wel goed mevrouw, als er met u maar niks is, zei degene die ik aan de telefoon had.
Nu, bijna 8 maanden later, ontkent Suez nog steeds aansprakelijk te zijn! Ondanks inspanningen van mijn rechtsbijstandsverzekering, en zelf ben ik nog met mijn hele uitgeprinte dossier naar Dordrecht gegaan. Waar de medewerkers ook zeiden: dit moet netjes opgelost worden.
Mijn schade bedroeg €1945,- !!! Blijkbaar komt het bedrijf hier gewoon mee weg. Zo ontzettend onrechtvaardig!

Als Suez aansprakelijkheid erkent en de schade vergoed heeft!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Suez afvalverwerking nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Greet Bogerd