Klacht: Stukjes bacon in hamburger zonder bacon

op 05 mei 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Bij McDonalds Apeldoorn Noord op 5 mei 18:09 2x Maestro Angus burgers (Medium Menu) zonder bacon besteld. Zitten er alsnog stukjes bacon tussen. Wat ze vermoedelijk doen is de bacon eraf halen om tijd te besparen. Zeer slechte gang van zaken.

Wanneer McDonalds Nederland dit signaal oppakt en de vestiging in kwestie op de vingers tikt. Dit is zeer slechte reclame. Wij hebben de burgers weg moeten gooien. Dus een tegoedbon voor 2 medium menus zou niet misstaan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht jbs1981

6 maanden geleden - 1e reactie McDonalds: Hartelijk dank voor je email. Het spijt ons te vernemen dat het bezoek niet naar tevredenheid is verlopen. Wij hebben de email geregistreerd en voor de verdere afhandeling doorgestuurd naar de Franchisenemer en het management van het desbetreffende restaurant. Zij zullen je ervaring met het team bespreken en ernaar streven je binnen 5 tot 7 werkdagen een reactie te sturen. Wij waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren. Het helpt ons de service en kwaliteit in onze restaurants verder te optimaliseren. Vertrouwend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, McDonald's Nederland B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door jbs1981