Klacht: Stuk ijzer in slipper

op 27 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik kocht vorige week slippers bij de action en die doe ik vandaag voor het eerst aan.
Ik voel ineens een stekende pijn en kijk naar mijn voet en het bloed loopt er zo langs, dus ik kijk naar de slipper en er steekt een heel scherp stukje ijzer uit.
Nu zit ik met een snee in m’n voet en een gat in de slipper.
De slippers waren niet duur dus dat die kapot is maakt me niet zozeer uit maar wel dat zoiets kan gebeuren.

Dat ik nieuwe slippers uit mag zoeken en uit coulance voor het gevaar een waardebon krijg aangeboden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daisyvanzoggel