Klacht: Stuk bot in mini slavinken

op 15 februari 2018 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Goedemorgen, gisteren met Valentijn waren wij heerlijk aan het gourmetten met ons gezin tot mijn zoontje een slavink, welke ik bij de Reismarkt in Beverwijk aan het Marloterrein had gekocht en die hij had gebakken opat en bijna stikte. Gelukkig kon hij het stuk bot wat in de slavink redelijk makkelijk ophoesten maar was erg geschrokken en wij ook. Nu haal ik al jaren almijn vlees bij de Dekamarkt maar ik ben nu toch wel huiverig geworden om nog van dat soort vlees bij de Dekamarkt te kopen. Ik snap dat een foutje snel gemaakt is bij het produceren van veel vlees maar het kon slecht aflopen.

Ik zou niet weten wat de oplossing zou kunnen zijn. Ik doe al mijn boodschappen bij de Dekamarkt en heb nooit problemen gehad met een product dus weet niet wat de mogelijkheden zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 16 februari 2018 om 11:55 geantwoord

Dank u wel voor uw trouwe bezoeken aan onze winkel.

Wat een ontzettend naar voorval waarvoor onze excuses voor de schrik en het ongemak. De foto stuur ik samen met uw melding door naar mijn collega's van onze centrale slagerij. Uiteraard spreken wij de betrokkenen hierop aan.
Ik bied u van harte een attentie aan. Deze stuur ik vandaag nog naar u toe. Fijn weekend en graag tot ziens in onze winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door Denara