Klacht: Stuifvrije kattengrind

op 21 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik heb bij de jumbo aan het kentgensplein in winkelcentrum buytenwegh te zoetermeer 3 maal achtereen de stuifvrije kattenbakkorrels van het huismerk aangeschaft maar dit bleek helaas niet stuifvrij te zijn..na het verschonen van de kattenbak deed ik de steentjes erin en het stof vloog me tegemoet..ook als mijn katten op de kattenbak zijn geweest zit heel mijn vloer en bank onder de witte kattenpootjes..ik snap dat dat wel eens een keer kan voorkomen maar 3 zalken achter elkaar?? Ik ben er dan ook helemaal niet tevreden over.als er op de zak staat stuifvrij dan verwacht ik dat ook.ik heb het aangegeven bij de filiaalmanager en hij adviseerde mij om een mail te sturen naar het hoofdkantoor..dus niet niet goed geld terug zoals ik uit de voorwaarden had vernomen..vind het erg vervelend dat ik niet krijg voor mijn geld wat ik kan en moet verwachten volgens het product wat ik aankoop.

Als er gehoor word gegeven aan deze klacht en er actie op wordt genomen..ik vind dat je hoort te krijgen waar je voor betaald en zeker als het op het product vermeld staat..stuifvrij moet ook gewoon stuifvrij zijn..ik ben dan ook niet van plan om dit product nog bij jullie aan te schaffen tenzij er iets met deze klacht wordt gedaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natascha2610