Klacht: Studio monitoren kwijt

op 30 januari 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een aantal maanden geleden Reloop studio monitoren bij Bax gekocht, b-stock. Voor een mooie prijs en de std. garantie. Bij het installeren bromde er 1 monitor zachtjes, de ander werkte perfect. Na enige tijd begon de andere monitor te kraken en bleek dus niet ook niet goed te zijn. Volgens garantie terug gestuurd en 2 dagen later mail met hun ontvangstbevestiging. Goed hier gingen 5 a 6 weken overheen en heb toen maar eens gebeld. Blijkbaar hadden ze de set al 2 weken terug gestuurd. Ik melde dat ik niets had ontvangen en ook geen bevestiging hiervoor had gekregen. Nu blijkt dat men mijn set is kwijt geraakt. Men zou mij op de hoogte houden. Inmiddels zijn we al weer 3 weken verder maar geen contact van Bax uit en ook nog steeds geen monitors.

Gewenste Oplossing:

Deze week mijn monitors terug. Indien dit niet mogelijk is een nieuwe set monitors met dezelfde specs.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht rjclauwers

5 maanden geleden - Ik heb bericht van Bax-shop, zij zijn mijn monitors kwijt geraakt. Omdat mijn monitors B-stock waren (103€) en nu niet meer bij hun leverbaar zijn bieden zij mij andere aan. Deze zijn €40 duurder(€147) dan mijn aanschafprijs, maar mijn kwijtgeraakte monitors hadden veel betere specificaties en kosten nieuw €390. Ik wil mijn monitors terug of andere met dezelfde specificaties. En dan hebben we het nog niet over het contact met Bax gehad

Bericht van Bax-shop.nl

5 maanden geleden - Beste Ruud, bedankt voor je reactie. We hebben inmiddels ook contact met je gehad. Nogmaals onze welgemeende excuses dat we jouw monitorset niet meer kunnen opsturen. We vinden het erg vervelend dat dit is gebeurd. We kunnen je de set aanbieden die we je eerder hebben voorgesteld of er blijft een shoptegoed op jouw account openstaan. Denk er nog maar gerust over na. Mocht je jouw beslissing hebben genomen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Amanda Bax Music

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 09 april 2018 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ruud,

in ons systeem zagen wij dat deze klacht nog niet op afgehandeld stond, vandaar dat wij weer een reactie plaatsen. In overleg met jou hebben we andere studio monitoren in order voor je gezet en je een waardebon opgestuurd. Hopelijk hebben we jouw klacht naar tevredenheid opgelost. Laat het ons gerust weten wanneer we nog iets anders voor je kunnen betekenen. Een fijne dag toegewenst!

Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door rjclauwers