Klacht: Studiegeld volgens oude regeling wordt omgezet naar nieuwe regeling, medische gronden

op 17 september 2018 over DUO-IBgroep in de categorie Overheid

Al twee jaar aan het soebatten met DUO over kwijting van de studieschuld om medische gronden. Telkens maken ze daar bij het DUO stukken kwijt, halen verschillende zaken door elkaar, nemen geen beslissingen, komen dan terug op de termijnen en zeggen dat er nog 6 weken verlenging aan komt, ingaan op klachten zien ze als een vraag aan de klantenservice, kwijt maken van aangetekende brieven. Niet ingaan op de materie.

Op maandag 27-08-2018 om 07:05 uur is bij jullie een aangetekend stuk binnen gekomen. Zie daarvoor de bijlage van PostNL. Daarin zaten de bewijsstukken waarom gevraagd werd door JULLIE!!

Ik zal nogmaals de gevraagde stukken bij deze brief meesturen. Jullie zullen ze wel niet kunnen vinden of een ander verhaaltje hebben. Dit is echt ongehoord en ongekend. De correspondentie van jullie zijde is echt, echt belabberd op zijn zachts gezegd. Ik zal wel weer een briefje ontvangen dat je het ergens naar doorstuurt of een andere procedure. Richt je maar eens op het gevraagde en maak de toegestuurde spullen niet kwijt waardoor je dit soort briefjes krijgt.

Graag de zaak nu eindelijk eens op inhoud oppakken n.l. kwijting voor de oude regeling wegens medische omstandigheden en niet allerlei briefjes sturen. Kom niet met een briefje aan over de toonzetting van deze brief. Jullie maken niet alleen alles kwijt, maar gaan niet in op de vragen, schuiven telkens je verantwoordelijkheid weg achter allerlei regeltjes, je ziet een klacht als een vraag aan de klantenservice, “YOU NAME IT”. Het gaat bij jullie daar maar door, met afschuiven en afwimpelen. Telkens is het wat daar bij jullie. Ik ben er klaar mee, ik schroom het niet om met deze casus naar de nationale ombudsman te gaan.

Binnen 7 dagen reactie, de zaak ligt op dag 8 bij de ombudsman. De termijn vind ik gezien alle ellende van jullie een zéér redelijke termijn. En Ja, je kunt mij gewoon mailen, bellen etc. zou bij jullie ook eens moeten kunnen in deze communicatiewereld met je oubollige post stukken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DUO-IBgroep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DUO-IBgroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerritBrouwer2