Klacht: Studers digitaal leermatriaal werkt niet

op 06 oktober 2017 over Studers in de categorie Boeken

Ik heb voor mijn zoon zijn opleiding al voor de zomer vakantie begon zijn mbo studie boeken gekocht bij studers er werd gezegt dat als ik dat toen gelijk ik zeker zijn boeken en online licensies op tijd zou hebben. Hele bedrag voldaan en de boeken gekocht. Mijn zoon kan nu nog zijn online studie matriaal niet gebruiken en loopt inmiddels ruim een maand achter op school en mag straks alles gaan inhalen. Er schijnt een bug of zo iets in het systheem te zitten ja dit had opgelost moeten zijn voor de school begon ik moest ook gelijk betalen. Verder nam studers niet een even de moeite om te laten weten dat er een probleem was ze lieten mensen maar aan moddere. Als ik belde kreeg ik altijd het zelfde verhaal dit weekend of deze week word het opgelost inmiddels een maand verder en nog steeds geen oplossing de klanten service van studers is betaalt en onbereikbaar ik heb zo veel kosten gemaakt aan bellen maar naar 45 min sta je nog in de wacht.ik vind dit echt niet normaal. Studiematriaal is een jaar geldig daar betaal je voor en nu werkt het al een maand. En nog steeds geen contact opnemen met mensen of een excusses ongelooflijk echt dit bedrijf.

Ik wil dat mijn zoon zijn studie matriaal krijgt en een vergoeding voor geleden schade hij loopt een ruime maand achter op school dankzij studers als dit probleem was gemeld hadden we de boeken ergens anders kunnen kopen. Verder is een excus wel op zijn plaats en een vergoeding voor de telefoon kosten die kinderen hebben hun boeken nodig.

19 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Studers in behandeling genomen

18 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studers

Heeft op 18 oktober 2017 om 09:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door p.k