Klacht: streamen naar tv

ronron op 06 oktober 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Mijn Klacht
wij hebben glasvezel van caiway doordat de coax kabel buiten in de grond kapot is moesten we over op glasvezel, op de overige tv konden we dan streamen via chromecast naar de tv dit werkte super tot 3 weken geleden toen heeft caiway een update gedaan en sindsdien blijft de tijdbalk in beeld staan nieuwe chromecast gekocht op advies van caiway het zelfde probleem bleef bestaan diverse keren contact gezocht probleem zou opgelost worden, tot op heden het zelfde probleem. de fout zit in de update bij caiway van de interactieve tv , dit hebben ze gezegt dat het probleem bij hun zit maar er komt geen oplossing. wordt van het kastje naar de muur gestuurd,.
reactie caiway 5-10-2020
Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat de app niet goed werkt na de update. Er is onlangs een geüpdatet versie in de appstore geupload en dit zou de het probleem moeten oplossen.

Verwijder de app, reboot uw apparaat en installeer de app opnieuw. Mocht het niet werken dan hoor ik graag van u wat het resultaat is. Vermeld daarbij het apparaat wat u gebruikt en welke software versie (IOS (apple), OS (android) , windows, etc) hier op draait.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd en ben benieuwd naar het resultaat.

Leroy
Caiway Team Webcare
reactievan mij :
dit is allang gedaan nu weer het werkt niet probleem blijft, via apple en android versie 1.5.3. dit is niet oplossing is me al diverse keren verteld. het is bekend dat niet werkt bij jullie graag nu echt een oplossing. zoals eerder gemeld er is zelfs een nieuwe chromecast aangeschaft zelfde probleem blijft bestaan
graag reactie

dat er weer gewoon gestreamd kan worden

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor wederom een bericht van uw kant. Zoals inderdaad al gecommuniceerd is met u, is er een softwarematig probleem met de Interactieve TV applicatie waardoor het kan dat de tijdbalk blijft staan. We hebben aanvankelijk geprobeerd dit probleem individueel op te lossen toen meerdere melding nog onbekend waren, maar het blijkt helaas bij meerdere mensen te spelen en is om die reden ook aangemerkt als centrale storing, zoals u reeds meerdere keren verteld is via één van onze kanalen. De dienst waar u gratis gebruik van kunt maken is erg handig, maar de tijdbalk maakt het ontzettend lastig om met plezier te kijken. Wij weten dit ook, en zijn daarom dus hard bezig met de oplossing. Ik zie tevens dat u het gebrek aan telefonisch contact noemt. Ik ben blij te vernemen in uw klantgegevens dat er vandaag wel telefonisch contact is geweest met de helpdesk van ons. Helaas zal ik nu niet kunnen helpen met het probleem met de tijdbalk, maar uiteraard zal ik deze klacht open laten staan totdat dit probleem op juiste wijze is opgelost door ons. Voor een beter overzicht zal ik hierna de andere klachten van u over hetzelfde onderwerp, van 5 en 6 oktober (klachten 906585 en 906727) hierna wel sluiten. We houden dan graag het contact over het probleem centraal onder één klacht, namelijk deze. Ik zal dit direct ook nog schriftelijk bevestigen onder de hierboven genoemde klachten, en deze hierna dus sluiten om bovengenoemde reden. Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben, wens ik u voor nu alvast nog een heel prettige dag toe verder. Met vriendelijke groet, Mick Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht ronron

2 jaren geleden - het zal wel ik zie het al weer gebeuren dat de klacht nu helemaal verwijdert is en ik nooit meer wat van hoor. graag nog wel even telefonisch contact voor voorgestelde oplossing.

Reactie van de melder van de klacht ronron

2 jaren geleden - MICK KAN JE MIJ NOGMAALS BELLEN

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Een week geleden heb ik u schriftelijk laten weten dat de situatie waarin een tijdbalk in beeld blijft staan bij het streamen van de Interactieve TV app bekend is bij ons. Helaas blijkt dit probleem hardnekkiger dan verwacht. Wel wordt er elke dag, zo ook weer vanochtend, in de storingsmelding die eerder is aangemaakt met u door een van de medewerkers geplaatst dat er wederom iemand mee bezig is, en uw melding staat al op de prioriteitenlijst. Wat betreft de correspondentie over de derde ontvanger en de daarna aangeschafte Devolo apparatuur, kan ik nogmaals bevestigen dat de compensatie ingediend is door de medewerker. Uiteraard laat ik de klacht omtrent de tijdbalk hier nog open staan. Met vriendelijke groet, Mick Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij zijn nog steeds bezig met het probleem waarbij een tijdbalk in beeld blijft staan bij het streamen. Helaas is dit probleem nog niet opgelost en is er ook nog geen verwachte oplostermijn bekend. Zodra er meer over bekend is wordt dit uiteraard gecommuniceerd. Onze excuses voor het ongemak in ieder geval. Met vriendelijke groet, Sibel Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Ik heb zojuist geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. De storing zou inmiddels opgelost moeten zijn. Zou u dit kunnen bevestigen zodat we de klacht kunnen sluiten? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Sibel Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 17 februari 2021 om 17:52 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs vroegen we een bevestiging of de storing is opgelost, maar tot op heden hebben we nog geen reactie ontvangen. We gaan er in dit geval dan ook uit dat het probleem met de tijdsbalk is opgelost en zal daarom ook de klacht sluiten, zodat deze niet onnodig open blijft staan.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Groeten,
Sinem
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ronron