Klacht: stormnering 30003520000

op 18 mei 2021 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ondergetekende heeft op of omstreeks 8 februari conform afspraak het laatste deel van € 201,00 tbv Vattenfall aan u overgemaakt. Vlgs Vattenfall hadden zij slechts € 100,00 ontvangen. zowel U als Vattenfall heb ik toen voorzien van betalingsafschriften. Het touwtrekken bleef doorgaan. uw opstelling was ronduit onbeschoft. afgelopen week heb ik de zaak neergelegd bij ACM welke deze in behandeling heeft genomen. op 12 mei storneert u € 101,53 kort daarna sommeert u mij € 101,26 tbv Vattenfall te betalen. Gisteren werd een dreigend en brutaal gesprek ingesproken.
alle gegevens gaan wederom naar betreffende instantie, telefonische benadering zal niet worden beantwoord. eind van de week wordt het bedrag teruggestort op uw rekening

telefonische benadering is te inspannend voor ondergetekende i.v.m. operatie

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

GGN Mastering Credit

Heeft op 01 juni 2021 om 08:12 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar onze brief die wij naar u verzonden hebben op 29 mei 2021.

In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door j. Robben