Klacht: Storingsdienst verhelpt probleem niet tijdig

op 15 oktober 2016 over Volta in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De CV ketel is gehuurd via VOLTA met een onderhoudscontract. Recent is onderhoud gepleegd en de monteur heeft de werkzaamheden niet goed uitgevoerd. Nu heb ik lekkage met als gevolg dat er condenswater lekt in de ketel. De mogelijkheid bestaat dat de computer beschadigd. De storing is op zaterdag gemeld, maar men is niet bereid om deze storing dezelfde dag te verhelpen. Na het weekend op de maandag kan men pas komen. Het risico dat er nog meer kapot gaat is aanwezig. Men verwacht maar dat mensen te pas en te onpas vrij kunnen nemen van hun ( betaalde) baan om aan hun tekortkomingen tegemoet te komen. Het onderhoud verplicht mij al om een gehele dag vrij te nemen. Een storingsdienst is er toch om storingen op te lossen, hoe groot of klein ze ook zijn.

Gewenste Oplossing:

als VOLTA mijn opgenomen vrije dag vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Volta over deze klacht.

Bericht van Volta

1 maand geleden - Beste heer Schreurs, wij nemen vandaag nog contact met uw op. Vriendelijke groet, Volta Limburg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Volta in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door schreurs54