Klacht: storing vanaf dag 1, hij geeft: geen netwerk/valt uit

op 26 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb op 29 december een nieuwe abonnement afgesloten met een Nieuwe Samsung Galaxy S5 Neo.
tijdens mijn vakantie in Amerika kwam ik erachter dat mijn gsm vele keren per uur aangaf dat ik geen Netwerk verbinding had. Na mijn vakantie ben ik terug gegaan naar de KPN winkel en kreeg daar te horen dat ik buiten mijn 14 dagen garantie van KPN zat en dat ik daarom geen nieuwe gsm kon krijgen, hij zou dan opgestuurd moeten worden omdat zij geen garantie geven.
Ik heb als eerste een splinter nieuwe simkaart (wifi) gekregen om te kijken of het dan opgelost was. Thuis aangekomen bleek het Netwerk nog steeds weg te vallen. Week erop weer terug, ik mocht door rijden naar de XXL KPN winkel voor nieuwe software. Ik daarnaar toe, software vernieuwd, ik naar huis. Thuis aangekomen viel weer het netwerk weg. Hierop einde van de week weer terug naar de KPN winkel (Ik woon niet in de zelfde plaats als de winkel is) nu werd gezegd dat ik de telefoon bij hun moest inleveren dan zou hij worden opgestuurd voor reparatie (bij teleplan) na 2 weken kreeg ik mijn gsm terug, nu moest het opgelost zijn. Thuis bleek dat weer niet het geval te zijn, dus ik weer terug. In de winkel werd verteld dat ze bij teleplan de software was vervangen, dat was al bij de xxl KPN winkel gebeurd, dus de moest weer opgestuurd worden. Ik werd weer terug gestuurd naar de XXL KPN winkel, hier werd de gsm weer opgestuurd, 14 dagen later kon ik hem ophalen, op het moment dat de medewerker de simkaart in de telefoon stopte was binnen 2 minuten weer het netwerk verdwenen dus probleem niet opgelost, Weer gsm opgestuurd naar een andere reparateur. na 14 dagen kon ik weer de gsm ophalen. Weer viel toen ik thuis aankwam (waarschijnlijk onderweg ook al maar tijdens auto rijden kan ik niet kijken) viel weer het netwerk weg.
Ik heb besloten om een officiele klacht in te dienen dus ik heb gebeld naar KPN kreeg ook een klacht nummer en zou binnen 0 en 10 dagen terug gebeld worden. Weer geen bericht dus ik weer bellen afgelopen maandag, kreeg te horen dat de achterstand bij KPN klachtenservice 14 dagen is maar ik zou deze week terug gebeld worden. ik zit tot op heden nog steeds te wachten op dat telefoontje. Mijn telefoon valt gewoon uit, kan dan alleen opstarten door batterij te verwijderen, mijn net werk valt ook nog steeds weg, als hij op de parrot in de auto zit zie ik dat ik gewoon geen netwerk heb.Er is tussendoor ook een netwerk meting thuis gedaan, daar is het bereik gewoon normaal.

Waarom wordt na al deze tijd mijn telefoon niet gewoon vervangen door een nieuwe.

ik ben al vanaf begin januari bezig omdat deze splinter nieuwe gsm gewoon niet werkt.

nieuwe gsm

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slingerbabe