Klacht: Storing op diverse zenders Hustler en tv oost en radio zenders .

op 19 maart 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

We hebben al meer dan een half jaar slechte ontvangst van deze zenders ,wanneer doen jullie er iets aan ,het stoord enorm en het bellen helpt ook niet en is bovendien ook nog erg duur ,hopelijk word het een keer opgelost .

Als het probleem verholpen is en we kunnen kijken naar alle zenders .

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

10 maanden geleden - Geachte heer Vos, Wat naar om te vernemen dat u al geruime tijd signaalproblemen heeft op diverse zenders. Alle beschreven kanalen zijn terug te vinden op onze HD satelliet (Astra 3, op 23,5 graden oost). Hiervan is tv oost zelfs een vrij te ontvangen 'controlekanaal'. Dat wil zeggen dat u dit kanaal kunt ontvangen zonder CanalDigitaal abonnement. Het enige dat u hiervoor nodig heeft is een goed functionerende schotel installatie (HD geschikte satellietontvanger en een dubbele ontvangstkop). Hierbij loont het vaak om de schotel uitrichting te controleren. Om dit op correcte wijze na te lopen verwijs ik u graag door naar de onderstaande link: https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/heruitrichten-schotelantenne.pdf Uiteraard kunnen we u telefonisch beter helpen. Technisch gezien. Wanneer u dit eveneens waardevol acht, kunt u gerust een gewenst contactmoment achterlaten. Ik zal er persoonlijk zorg voor dragen dat u dan gebeld zult worden, om een en ander door te nemen. Ik ben er van overtuigd dat we op korte termijn een stabiele beeldverbinding kunnen realiseren. Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Alexander Webcare CanalDigitaal

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 03 mei 2016 om 16:34 geantwoord

Geachte heer Vos,

Hiervan is tv oost zelfs een vrij te ontvangen 'controlekanaal'.
Dat wil zeggen dat u dit kanaal kunt ontvangen zonder CanalDigitaal abonnement.

Hierbij loont het vaak om de schotel uitrichting te controleren.

Uiteraard kunnen we u telefonisch beter helpen. Technisch gezien.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Alexander
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door F.Vos