Klacht: storing met pinpad en eigen scherm

op 01 oktober 2016 over CCV-Net in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

net een medewerker aan de lijn gehad die alleen maar zegt dat ze de probleem begrijpt en moeilijk doet om een monteur te sturen. wij hebben een service contract en ccv is verplicht om zo snel mogelijk mijn probleem op te lossen wij zijn een enorm drukke restaurant en het probleem moet zo snel mogelijk opgelost worden. de medewerker was enorm onvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

nog steeds niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CCV-Net over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CCV-Net in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CCV-Net een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CCV-Net

Heeft op 03 oktober 2016 om 08:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door sultanZuidplein