Klacht: Storing Code E36 HRketel Remeha Calenta

op 26 september 2017 over Remeha in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 24-10-2012 geplaatste HR-ketel vertoont van begin af aan gebreken. Deze zijn opgelost. Behalve de klacht Code 36. In de laatste anderhalf jaar moeten wij dagelijks de ketel meerdere malen resetten. De monteur weet het ook niet meer. Nog wel een nieuwe gasleiding aangelegd. Geen resultaat. Wij zijn het nu echt zat. Echt prettig als je halverwege het douchen ineens onder een koude straal water komt te staan.

Gewenste Oplossing:

Nogal logisch. Een goed werkende ketel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remeha over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Remeha in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remeha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remeha

Heeft op 26 september 2017 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door koud water