Klacht: Storing bij bestelling en vervolgens niet bereikbaar

Tabitha133 op 19 september 2021 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben om 17:19 uur besteld. Nu hebben wij twee uur zitten wachten op onze bestelling en na een telefoontje naar het restaurant moeten wij vernemen dat er storing is bij thuisbezorgd. Wij hebben dus nog steeds ons eten niet. Jullie zijn op geen enkele manier te bereiken, wat erg frustrerend is. Wij hebben voor bijna 50 euro besteld en willen dit annuleren, maar weten niet of dit goed gegaan is, Wij hebben nu direct bij het restaurant ons eten besteld, maar kunnen dus pas op zijn vroegst om 20:00 uur eten. Ik verwacht van jullie op zijn minst mijn geld terug en in het vervolg dat jullie in ieder geval bereikbaar zijn.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en bereikbaar zijn in het vervolg zodat je iets van klantenservice kan aanbieden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tabitha133