Klacht: Storing

op 29 januari 2018 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Op zondag viel mijn verwarmingsketel uit heb om 10.00 uur al gebeld werdt verzekerd dat er een monteur langs zou komen. Vervolgens was er om 16.45 uur nog niemand weer gebeld kreeg te horen dat er een monteur was geweest maar de storing niet kon verhelpen. Ik zou op maandag wel een belletje krijgen voor een vervolgafspraak. Daar zit je dan met 3 kinderen in een koud huis zonder verwaring echt schandalig. Sluit hier nooit een onderhoudscontract af. Als je storing hebt buiten werk uren laten ze je gewoon barsten

Als mijn ketel gemaakt is en ik weer verwearming en warm water heb

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Bericht van

5 maanden geleden - dag Angela, je melding op deze plek heb ik direct doorgestuurd naar de betreffende vestiging. Ik ben benieuwd of er reeds contact is geweest en of de gewenste oplossing samen is bereikt. Met vriendelijke groet, Stefan, Breman.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela1011