Klacht: Stopzetten service 73046032

op 07 juli 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Strato heeft onze server via mail opgezegd, alleen deze mail hebben wij nimmer ontvangen. Hierdoor zijn klanten van ons in de problemen gekomen. Het elders plaatsen van de back up vergt dermate veel tijd, dat een event dit weekend hierdoor in het gedrang komt en er een hoop extra kosten gemaakt moeten worden om alles draaiende te krijgen, mocht het al lukken.

Gewenste Oplossing:

Als of de server / Service hersteld is of strato komt met schadeloosstelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 24 juli 2017 om 13:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HansLiefers