Klacht: stopzetten Select Club voordelen zonder communicatie

op 26 november 2016 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

In juli 2016 vragen we bijkomende info over Select Club voordelen (voordelen voor klanten die 3de boeking doen). Wij probeerden nl. een 3de boeking te doen, maar het lukte niet om de voordelen te activeren. We kregen antwoord dat het nog niet onze 3de boeking was, want onze 1ste boeking telde niet mee omdat die via Neckermann gebeurd was. Oké, akkoord… In die mail stond dat we bij onze 3de rechtstreekse boeking de voordelen wel zouden krijgen.
Eind oktober doen we onze volgende boeking (onze 3de rechtstreekse boeking dus) en plots vinden we op de website niks meer terug over de Select Club voordelen. We vragen hoe dit komt en we krijgen als antwoord dat de Select Club afgeschaft is sinds 17 oktober. En dit zonder enige voorafgaande communicatie. In juli zegt men ons niks. Via de vele mailings/nieuwsbrieven waarop we geabonneerd zijn, zegt men ook niks. Wij kunnen nu dus niet meer genieten van de voordelen. Als we voor 17 oktober geboekt hadden wel!
We hebben dus geklaagd over deze slechte communicatie en gevraagd om ons toch een waardebon van 25 EUR te geven, dit is één van de 3 voordelen die je als Select Club member (=trouwe klant) kreeg. Men weigert ons deze kleine geste. En men zegt ook expliciet in de mail “Sunparks heeft er bewust voor gekozen zijn gasten hiervan niet op voorhand in kennis te stellen.”
Wij vinden dit echt klantonvriendelijk.

Als men ons een waardebon van 25 EUR geeft om tijdens onze volgende vakantie te gebruiken in de shop of het restaurant van Sunparks Kempense Meren.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

Sunparks

Heeft op 28 november 2016 om 10:35 geantwoord

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 28 november 2016 om 20:14 geantwoord

Er wordt helemaal geen oplossing geboden. We krijgen gewoon voor de 3de maal het antwoord dat Sunparks ons geen waardebon wil geven.
Onze klacht gaat niet over het feit dat de Select Club stopgezet wordt, maar over het feit dat hierover op geen enkele manier gecommuniceerd werd en dat dit dan blijkbaar nog een bewuste keuze was ook. Bewust kiezen om informatie achter te houden vinden wij niet kunnen, vooral dat we in juli (3 maanden voor het stopzetten) nog e-mailuitwisselingen gehad hebben waarin men ons voorhield dat we bij onze 3de boeking van de voordelen zouden kunnen genieten.
Wij blijven bij ons standpunt dat wij door het gebrek aan communicatie de Select Club voordelen net aan onze neus hebben zien voorbij gaan. Indien we op de hoogte geweest waren, dan hadden we eenvoudigweg 2 weken eerder geboekt. We vragen dus opnieuw dat Sunparks ons de waardebon van 25 EUR geeft.
Indien men dit blijft weigeren, dan vinden wij dat de klacht niet als \"opgelost\" mag weergegeven worden op klacht.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicky en Annelies