Klacht: Stopzetten proefabonnement

op 30 juni 2020 over Happy Bodies in de categorie Lifestyle winkels

18juni 2020 heb ik via de site gevraagd om meer info (ik wilde de tarieven weten). ik kreeg een mail met uitnodiging voor een gesprek waarbij ze meer zouden uitleggen. Ik heb dat gesprek gehad en ze vertelde me dat ze nu een speciale actie hadden een maand gratis sporten. als ik voor het einde van die gratis maand mijn contract zou opzeggen dan zou dit zonder reden en problemen kunnen. Ivm corona zou mijn proefmaand 1 juli ingaan tot 1aug. voor 1 juli (29juni) heb ik een mail gestuurd met daarin de vraag of ik een afspraak kan maken om op te zeggen (dit kan immers alleen op locatie of per aangetekende brief). nu krijg ik een mail terug met dat ik vanaf 1 juli langs kan komen (sportscholen zijn weer open) en dat ik via de tablet kan opzeggen. máár de administratiekosten en het starterspakket kosten me wel 69 euro (dit zijn gewoon de kosten van 1 maand sporten…). Ik moest om de proefmaand te krijgen sowieso een contract afsluiten dus de administratiekosten hebben ze aan zichzelf te danken en ik heb geen starterspakket gekregen? normale procedure is dat je bij je intake de apparaten mag testen etc maar dat kon ik allemaal niet doen door corona dus ik heb letterlijk geen 1 keer gesport of gebruik gemaakt van een starterspakket

in de proefmaand kunnen annuleren zonder verbonden kosten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Happy Bodies

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Happy Bodies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam2001