Klacht: stoppen van automatische incasso

op 18 november 2016 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik het all een hele tijd geen gebruik gemaakt van hun services, ik heb eenmalig een betaling gedaan van €21, en nu krijg ik to horen dat dit een automatyische incasso is?!

Gewenste Oplossing:

Wanner €21 terug gestort is en ik nooit meer met hun to maken heb,

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Kamernet

1 week geleden - Hi Jean Paul, bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je niet een fijne ervaring met Kamernet hebt gehad, dit is absoluut niet onze intentie. Ik wil je meegeven dat wij zeker communiceren wanneer je abonnement wordt verlengd. Je krijgt ook een mail wanneer de verlenging in is gegaan. Zou je misschien in je spam-box kunnen kijken? Wellicht zijn de mails daarin terecht gekomen. De mails worden overigens automatisch verzonden wanneer er geen betaling in ons systeem is geregistreerd. Graag wil ik je vragen om te mailen naar supportdesk@kamernet.nl. Via dit kanaal kunnen we je account gegevens en je betaal gegevens bekijken en kunnen we zien of de betaalherinneringen zijn verzonden en wat er mis is gegaan. Ook kunnen we samen tot een oplossing komen! Ik hoor het graag, Shari - Kamernet

Alle klachten die gemeld zijn door JPBos