Klacht: stop zetten lot

op 11 mei 2017 over Lotto in de categorie Loterijen

ik heb gebruik gemaakt van een gratis lot. Op 6 april krijg ik een brief dat de de start datum hiervan is 13 mei. Ik bel vervolgens om mijn 1e lot per 13 juni op te zeggen en nu is mijn eerste lot al per 13 mei opgezegd. Ik heb nog tijdens de opname duidelijk gezegd dat het niet goed ging, maar betrokkene vertelde mij dat het goed kwam. ik ontvang een brief op 20 april dat mijn eerste lot dus per 13 mei is opgezegd . Ik heb telefonisch contact gezocht, maar die mevr kon mij niet verder helpen en moest een klacht indienen via www.klacht.nl/lotto.

ik wens dat deze fout ongedaan wordt gemaakt ik per 13 juni mijn 1e lot wordt stopgezet zodat ik gewoon als lange en trouwe klant gewoon een maand kan genieten van mijn gratis lot.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 12 mei 2017 om 09:56 geantwoord

Geachte mevrouw Verlinden,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht.
U gefet aan dat de wijziging te snel is in gegaan, want u wilde gebruik maken van uw extra gratis lot.
Wij bieden onze excuses aan dat u voorzien bent van onjuiste informatie.
Wij kunnen helaas niet meer een extra gratis lot toevoegen voor deze spelperiode omdat de spelperiode morgen in gaat.
Wel zullen wij restitutie verlenen voor het afgeschreven bedrag, zoadt u toch een maand gratis mee gespeeld heeft.
U kunt dit bedrag binnen twee weken op uw rekening verwachten.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door mechteldv