Klacht: Stop met het verzieken van onze leefomgeving!

op 14 september 2018 over Schiphol in de categorie Luchthavens

De laatste tijd is het één groot vliegwalhalla boven Amsterdam. Absurd laag overvliegende toestellen die elkaar in recordtempo opvolgen, met een herrie die door merg en been gaat. Fietsen naar mijn werk van West naar Centrum, onder enorm gebulder, waarbij ik helaas geen twee handen vrij heb om mijn oren dicht te stoppen. Ons kantoor heeft gelukkig dubbele ramen dus daar valt het nog enigszins uit te houden. In de middagpauze een blokje om, het leek wel alsof er oorlog was uitgebroken, in plaats van te ontspannen moet je dekking zoeken tegen een luchtaanval. De avond tot een uur of 23.00 u. thuis mogen doorbrengen in een constant geluidsbombardement. Vandaag, mijn vrije dag, was het Vondelpark weer oorlogsgebied, je zou zweren dat het straaljagers zijn die op luttele honderd meters boven je hoofd scheren. Ontspannen, bijkomen van de stress? Vergeet het maar. Hoe lang wordt deze ziekmakende geluidsoverlast nog gedoogd? Hoe is het mogelijk dat er zo met de belangen van inwoners van dit land wordt gesold?

Het vliegverkeer moet inkrimpen en Schiphol moet aan strenge normen gehouden worden. De volksgezondheid en de leefbaarheid in dit land moeten voorrang krijgen boven de ongebreidelde groei van commercieel vliegverkeer.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geschiphold