Klacht: Stond voor een gesloten deur

SabrinaB op 24 februari 2021 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Ik heb in mei 2020 een vakantie geboekt bij Landal Amerongse berg. Op dezelfde dag geboekt en aangegeven dat ik dus later aan zou komen. Omdat het allemaal zo last minute was heb ik telefonisch met de reserveringslijn afgesproken dat ik de volgende dag bij de receptie kon betalen. Bij aankomst was de receptie gesloten en lag er geen sleutel klaar. Het noodnummer gebeld en een waarnemer gesproken die vertelde dat hij niks kon doen en hij niemand kon bereiken. Hij zou mij terug laten bellen. Ik ben nooit meer terug gebeld. De receptie was de volgende dag niet bereikbaar. Niemand heeft mij daarna getracht te.bereiken of te woord te staan. De reveptie was gewoon dicht gebleven wegens de Corona dreigingen. Dus kosten voor biks gemaakt want de vakantie ging niet door.
Daarbij was op de dag van aankomst ook nog een familielid overleden. Dus ik kon in principe gebruik maken van mijn annuleringsverzekering mocht ik wel in het huisje zijn geweest. Maar de vakantie ging toch niet door, dus ik heb het erbij gelaten.

Nu, bijna een jaar later krijg ik ineens een betalingsherrinnering voor deze vakantie. Nog steeds nooit meer wat gehoord over de fout die is gemaakt door Landal destijds, maar wel een rekening die binnen 7 dagen moet worden betaald. Landal klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. De dame die ik via de chat sprak, Mirjam, zegt dat ik zelf verantwoordelijk was om destijds contact op te nemen met de receptie van het park na mijn uitleg en blijft daarbij. Ze negeert dus mijn uitleg dat ik dit dus ook heb geprobeerd maar er niemand was. Wilt mij verder ook niet helpen als ik zeg dat ik verder niemand kan bereiken omdat Landal telefoon vanzelf wordt verbroken omdat ze je doorverwijzen naar de website, dus chat. Maar Mirjam verwijst mij door naar de telefoon.

Ik word dus weer niet geholpen en of gehoord door Landal. Schandalig gewoon!!! Ik heb het er destijds bij gelaten maar dit accepteer ik niet.

Ik betaal.sowieso dit bedrag niet maar destijds heb ik kosten gemaakt voor deze vakantie en stond ik in de kou en regen voor een gesloten deur. Ik eis een compensatie hiervoor!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Landal GreenParks

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Landal GreenParks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SabrinaB