Klacht: Stof Dubbel

op 06 februari 2018 over Montel in de categorie Lederwaren

Op 30 november 2017 onze bank model Moved (2395,00 euro) geleverd gekregen na 2 dagen al zichtbare plooivorming. De stof is nu dubbel komen te liggen door de waanzinnige plooien. Met de klantenservice van Montel nu 2 maanden bezig en het laatste wat wij van hun vandaag horen dat zij het heel vervelend vinden dat wij niet tevreden zijn over de bank en dat zij op de foto’s niets verontrustend zien en dat de plooivorming binnen de toegestane norm valt.
Beste MONTEL wij hebben plooien in de bank, maar wij zijn inmiddels op het punt gekomen dat de stof DUBBEL is komen te liggen.

Vrienden van ons hebben de zelfde bank, maar een andere stof. Wij zijn ervan overtuigd dat de stof die wij hebben uitgekozen niet geschikt is voor deze electrische bank. Wij willen graag een oplossing voor een nieuwe stoffering van de bank.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 13 februari 2018 om 16:46 geantwoord

Geachte mevrouw Switzer,

Bedankt voor uw bericht. Zoals we met u hebben besproken gaat het om een normale artikeleigenschap van een stoffen bank. De plooi die op de foto zichtbaar is, kunt u met de hand gladstrijken. Door het gebruik van de bank zal de stof wat gaan oprekken en na verloop van tijd zal dit zich stabiliseren.

Julia - Webcare Montèl

Heeft op 13 februari 2018 om 17:10 geantwoord

Montel heeft het over een plooi die zichtbaar is en die met de hand glad te strijken is. Wij hebben een vouw en die is niet met de hand weg te krijgen. De stof van de bank is dubbel gekomen te liggen door enorme plooivorming!

Alle klachten die gemeld zijn door sandraswitzer