Klacht: Stoelen worden niet geleverd omdat profijt Amsterdam gesloten

op 19 april 2016 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 4 februari 4 stoelen gekocht bij profijt Amsterdam maar nog niets geleverd helaas wel aanbetaald
Het blijkt nu dat Ansterdam gesloten is en de enige informatie die je kan krijgen is een vaag antwoord apparaat die alleen maar beloftes doet
Zou graag mijn aanbetaling willen terughebben want zit te springen om 4 stoelen

Gewenste Oplossing:

Aanbetaling terug zodat ik naar een andere profijt of andere zaak kan om opnieuw te bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Hen Smit

1 jaar geleden - Gaat profijt hier ook nog op reageren, ik zit nu al 2 maanden op klapstoelen en zou graag mijn uitgekozen stoelen willen bestellen bij een andere profijt vestiging

Alle klachten die gemeld zijn door Hen Smit