Klacht: stoelen 2 keer de levertijd uitgesteld tot een totaal van meer dan 20 weken

op 13 januari 2014 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

1e week oktober 2013 stoelen van het merk rivera maison gekocht bij piet klerx Amersfoort twv 1200 euro. week 50 zou de boel geleverd worden. Met de kerst zouden wij kunnen genieten van onze nieuwe stoelen. vlak voor levering werden wij gebeld dat het pas in de 2e week van Januari 2014 bij hun geleverd zou worden en bij ons uitgeleverd in week 4. 11 Januari gebeld door piet klerx dat het pas week 10 word!!!!!

Ongelooflijk en ook een oplossing word niet gevonden, geen korting aangeboden niks.

We hebben net ons huis verbouwd en hadden gehoopt voor de kerst er goed bij te zitten. inplaatst van op tuin stoelen. nu zitten we zelfs met de verjaardag van onze zoon op tuinstoelen.

Denk je wat duurdere stoelen te kopen bij een gerenommeerd bedrijf!!!!! spijt als haren op mij hoofd dat ik niet rechtstreeks bij een winkel van rivera maison in amersfoort de stoelen had bestelt, die konden namelijk binnen 2 weken de stoelen binnen hebben. Ik heb daar nu ook mijn andere stoelen bestelt en die waren binnen een week binnen.

Een groot excuus/grote korting en.....geen idee.
We krijgen nu ons geld terug maar het leed is al geleden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

Piet Klerkx

Heeft op 14 februari 2014 om 10:10 geantwoord

Klant heeft aangegeven niet meer te willen wachten dus wij hebben de order kosteloos geannuleerd. Mevr geeft aan dat stoelen elders wel verkrijgbaar zijn maar dat is niet correct. Riviera werkt met import en indien uit voorraad dan lange doorlooptijden voor aanvulling voorraad.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Piet Klerkx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kooyk003