Klacht: Geen antwoorden of oplossing

Koblens op 30 april 2025 over Stip Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS, ik heb mijn cruise geannuleerd omdat de Rijksoverheid, code rood en oranje dit afraadde.
Vanwege de onstabiele situatie in het midden Oosten.
Ik was net ziek geweest en kan geen risico lopen daar onverzekerd texstranden.
Ik heb 1000 aanbetaald en gevraagd om te boeken. 5 weken van te voren. Dat werd toen geweigerd. Plotseling duikt er een advocaat op Jessie Ramirez die beweert mij een mail gestuurd te hebben op 22 jan met een aanbod voor een andere reis. Ik heb geen mail gehad, anders had ik daar gebruik van gemaakt. Het enige wat ik nu krijg zijn brieven van een incasso bureau, diverse pogingen tot contact blijft bij: u krijgt binnen 3 dagen antwoord en je hoort niets.
Ik heb de directeur F.Verlinden aangeschreven. Geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Voor mijn aanbetaling een andere reis uitzoeken indien nodig met bijbetaling. Zoals ik voorstelde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stip Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stip Reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koblens