Klacht: Stilzwijgend verlengen van tickets

D.liewesA op 06 september 2021 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

In december 4 tickets gewonnen voor sea life, helaas was alles tot mei gesloten en hebben ze mijn tickets tot februari verlengd toen ik daar om vroeg. Daarna nooit weer wat gehoord. Totdat ik nu in september na vraag of mijn tickets weer verlengd kunnen worden omdat ik nooit meer wat heb gehoord. Nee hoor deze waren geldig tot 16-07-2021. Niet met mij gecommuniceerd, geen mail gehad, niet op de tickets vermeld, niks op hun Social media te zien over hoe zij omgaan met tickets die je niet kan gebruiken door corona. Nu willen ze mijn geld niet terug geven of überhaupt de tickets verlengen. Het enige wat ik te horen krijg is: excuus voor het ongemak.

Het liefst zou ik mijn geld terug willen want ik heb geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf. Helaas.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door D.liewesA