Klacht: Stilzwijgend verlengd

op 28 mei 2017 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand een early bird abonnement genomen bij Kamernet.nl. 9 van de 10 appartementen die er op stonden waren al verhuurd en de 10de reageerde niet. Wou weer snel van m’n abbonement af dus.
Omdat je voor een maand betaald ging ik er van uit dat je na het einde van die maand er gewoon van af was. Niet dus!!!! Er was gewoon weer geld af geschreven. Omdat ik het er niet mee eens was heb ik de automatische incasso teruggedraaid.
Krijg ik een paar dagen terug een mail dat er incasso kosten bij zijn gekomen tot m’n grote schrik. Kosten nu 61eu.
Ik wil best nog een keer de 21eu betalen maar die 61eu gaat helemaal nergens over. Heb ze gemaild en betaald. Hoop erg dat ik het geld nog terug zal krijgen.

Gewenste Oplossing:

21 betalen. Rest teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 19 juli 2017 om 16:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 19 juli 2017 om 19:46 geantwoord

Dit is geen oplossing dit is twee keer heTzelfde verhaal aan horen. Nooit een herinnering gehad verder

Alle klachten die gemeld zijn door Luluah