Klacht: Stilletjes geld incasseren

op 24 april 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Ik had een jaarabonnement (van ca. 40,- per maand). Na afloop hiervan
begon Parship het dubbele bedrag per maand te innen (80,- per maand).
Inmiddels is 240 euro geind. Zonder dit tijdig te melden en mij een keuze te laten. Volgens Parship mogen ze dat contractueel zomaar doen. Als ik niets doe blijven ze gewoon 80,- per maand incasseren van mijn rekening

Ik wil geen coulance voorstel.
Maar einde van contract en voor gebruikte maanden het overeengekomen bedrag van 40,- per maand betalen, Ik was mij niet bewust dat ik 80,- per maand aan het betalen was, dat was niet kenbaar gemaakt door Parship.
Als bedrag of contract veranderd vooraf melden.en mij expliciet de keuze geven wat er dan gebeuren kan.
Parship heeft gezegd dat ze dat niet willen. Ik wil hier echt publicitaire actie gaan ondernemen. Inmiddels heb ik al van meer mensen gehoord met dezelfde bizarre ervaring.Dus wie doet mee?

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 03 juni 2016 om 13:03 geantwoord

De automatische verlenging wordt overduidelijk vóór bestelling online en daarna in de bestelbevestiging vermeld, als onderdeel van de overeenkomst. Opzegging is mogelijk vanaf de besteldatum: u heeft hiervan geen gebruik gemaakt. Meteen op uw eerste verzoek is uw opzegging verwerkt. Wij hopen daarom dat u ons coulancevoorstel toch wilt aannemen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohanPeter