Klacht: Weigeren repararen douchebak

Adrienne Kranenburg op 06 juli 2023 over Stienstra Wonen in de categorie Makelaars

Er zit sinds december 2022 een gat in de douchebak, daar is een fles shampoo op gevallen. Het kunststof van de douchebak is al erg zwak (ook door loodgieter bevestigd). Na meerdere tickets, belletjes, mailtjes zitten we na 7 maanden nog steeds met een kapotte douchebak. Volgens Stienstra moeten we dat zelf betalen, volgens ons moet een douchebak er tegen kunnen dat er een fles shampoo op valt, dus is het ouderdom van de douchebak en dus voor kosten van verhuurder. De ene keer zeggen ze toe te repareren, komt er een loodgieter voorbij die zegt spullen te gaan bestellen. Hoor je maanden niets meer, weer gebeld, weer niets, nu weer een ticket ingelegd en nu komen ze aan met jullie moeten zelf betalen en jullie reageren niet…..schande zoals Stienstra met de huurders omgaat, maar wel gewoon een huurverhoging er door drukken.

als ze de douchebak komen vervangen op hun kosten,

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stienstra Wonen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stienstra Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adrienne Kranenburg