Klacht: Stichting nationale sporttotalisator

op 20 juni 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd een paar maanden terug gebeld door lotto met het voorstel om gratis mee te doen aan lotto. Ik gaf mijn bankrekeningnummer ( voor het geval ik zou winnen) en sindsdien word er al een jaar lang elke maand een bedrag van 24 euro afgeschreven van mijn rekening. Ik heb meerdere keren een opzegbrief toegestuurd waar ik helaas geen antwoord op terug heb gekregen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat mijn lidmaatschap per direct wordt stopgezet en dat ik niet meer meespeel en dat er geen geld meer van mijn rekening wordt afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 21 juni 2016 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dalda,

Wij hebben uw klacht via Klacht.nl ontvangen en graag geven wij u hierop de volgende reactie.

Onlangs ontvingen wij uw bericht waarin u aangeeft onder andere voorwaarden een deelname aan Lotto te zijn aangegaan. Wij willen hier de volgende reactie op geven.

Wij hebben de bandopname van de overeenkomst met De Lotto van 2 januari 2015 gecontroleerd. Hierop is te beluisteren dat u abonnee wordt en akkoord gaat om tot wederopzegging elke zaterdag Lotto te spelen, waarbij u de eerste drie maanden 50% korting ontvangt en tevens kans maakt op een trip naar Lech. Het eerste incasso zou rond 22 januari 2015 plaatsvinden. Deze datum wordt ook op uw deelnamebevestiging vermeld.

U machtigt tevens De Lotto voor automatische incasso van het inleggeld en u accepteert de voorwaarden van het Deelnemersreglement. Wij betreuren het dan ook dat deze actie niet duidelijk op u is overgekomen.

Na ontvangst van uw deelnamebevestiging, wordt u verzocht uw gegevens te controleren en ons in kennis te stellen, van eventuele onjuistheden. Wij mochten hier echter geen reactie op ontvangen.

Gelet op bovenstaande informatie zullen wij u in uw verzoek om restitutie, niet tegemoetkomen.

Op uw online-verzoek is uw deelname stopgezet. U speelt nog mee tot en met 12 augustus 2016.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Lotto, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door SergenDalda