Klacht: STICHTING FOUNDATION DOC

op 03 april 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

er word met intervallen van ongeveer een maand (maar niet een maand) geld van mijn rekening afgeschreven door STICHTING FOUNDATION DOC, en ik heb geen idee waarvoor dat is.

Hier hebben jullie de nodige info:

STICHTING FOUNDATION DOC

IBAN: NL45DEUT0***XXXXX*
SDD-CREDITOR

Rentedatum31 mrt 2014

Saldo na boeking

Ik ben tevreden als ik duidelijkheid heb over wat hier aan de hand heb, Ik wil weten waarom dit bedrag maandelijks word afgeschreven, Zover ik weet heb ik geen abonnement en ik vind het verdacht dat het met vreemde interval word afgeschreven.

Mocht ik geen duidelijkheid krijgen binnen redelijke tijd dan stop ik de incasso's in de toekomst en vorder ik het al betaalde bedrag terug.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 04 april 2014 om 07:53 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilmer