Klacht: stichting foundation doc

op 04 augustus 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Deze firma blijft afschrijven terwijl er al verschillende malen is opgezegd

als de automatische incasso stopt.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

11 maanden geleden - Geachte heer De Rooy, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw verhaal blijkt dat u verschillende verhuurbedrijven heeft gemachtigd om periodiek geld van uw rekening af te schrijven. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkels direct benaderen via; Huurwoning Veiling http://www.huurwoningveiling.nl/public/contactformulier.aspx Vrijeverhuur T: 020-7949020 E: serviceteam@vrijeverhuur.nl Huurprofiel T: 085-2102006 E: helpdesk@huurprofielen.nl Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 05 augustus 2016 om 08:38 geantwoord

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door w de rooy